Formidling i øjenhøjde
Som journalist brænder jeg for at identificere, vinkle og formidle de gode historier. Det kan eksempelvis være gennem redaktionelle artikler til kundeblade, medarbejderblade, medlemsblade og magasiner, eller det kan være i form af advertorials, bogprojekter eller tekster til websites og nyhedsbreve.
Jeg er fast journalist på et magasin, der har mode, bolig og fritid som omdrejningspunkt, og herudover har jeg ført pennen på en lang række små og større specialudgivelser, medarbejderblade og kundemagasiner samt assisteret som freelancejournalist på lokale nyhedsmedier.
De journalistiske værktøjer kommer imidlertid ikke blot i spil i forbindelse med udarbejdelsen af redaktionelle artikler. Journalistikken skinner i dén grad også igennem i de tekster, jeg forfatter i i PR- og markedsføringsmæssigt regi. Uanset medie og form handler journalistikken nemlig grundlæggende om én ting: At skabe informative og læseværdige tekster i øjenhøjde med modtagerne – og det gør jeg!