Advertorials - det nye "sort"

Advertorials er et stærkt redskab til at profilere din virksomhed. 

Advertorials er i al sin enkelthed betalt omtale - eller sagt på en anden måde: Det er reklame forklædt som redaktionel tekst. Tekst, der af læserne afkodes som et stykke objektivt, journalistisk arbejde. Denne konstruktion gør, at advertorials generelt scorer højt på troværdighedsskalaen, sammenlignet med traditionel annoncering.

Hvorvidt målet er at tiltrække nye kunder, rekruttere kvalificeret arbejdskraft eller profilere virksomheden generelt er underordnet. Jeg tilpasser artiklen til formålet.

Advertorials er kort og godt en eminent løsning, når du skal have din virksomheds gode historier ud over rampen. Og det bedste er: Du har den fulde kontrol over emne og indhold. Ordet er dit – og jeg skal nok vinkle den, så den sidder lige i skabet.

Med advertorials får du:

  • En interessant og iøjnefaldende profileringsmulighed, der adskiller sig fra mængden.
  • Et effektfuldt og troværdigt PR-redskab
  • En journalistisk vinklet artikel, hvor du har 100% kontrol over det redaktionelle indhold.
  • En interessant, informativ og fængende tekst, der kan anvendes på flere platforme.