Savner du opmærksomhed?
Oplever du, at din virksomhed ikke får den opmærksomhed, den fortjener, er det måske tid til en mere proaktiv tilgang. Med en skarp, informativ og velformuleret pressemeddelelse, kan du øge chancerne for, at journalisterne får øje på netop din virksomhed og de gode historier, der findes her.
Jeg kan hjælpe med at identificere din virksomheds gode historier og få dem vinklet, så de får reel nyhedsværdi og gennemslagskraft. Jeg arbejder så at sige på begge sider af ”skranken” – nemlig både som journalist og som forfatter af pressemeddelelser på mine kunders vegne. Jeg har således indgående kendskab til de journalistiske nyhedskriterier og arbejdsprocesser, og til hvordan man bruger dem bedst muligt for at opnå det ønskede resultat.
Det er på ingen måde raketvidenskab. Alle elsker en god historie – også journalisterne. For at journalisterne kan levere den ønskede omtale, kræver det dog, at de har kendskab til de gode historier. Så lad os hjælpe dem på vej med en knivskarp, velformuleret og journalistisk vinklet pressemeddelelse med et klart budskab.